Cainele - singura vietuitoare care a dus la perfectiune vocatia prieteniei.

luni, 17 august 2009

Instantanee de pici cu lipici



















Salut,
In buletin scrie CICI dar ma striga JUJA. Suntem toti intr-unul, adica eu in poze.Daca nu va convine ceva, scrieti.Daca va convine, tineti pentru voi.Tot ce va rog sa faceti e sa nu ma deocheati. Nu sufar de narcisism, dar pentru ca eu nu scriu, trebuie sa ma afirm si eu prin ceva in acest jurnal,respectiv prin poze.Ca la gradinita.
Eu nu tin socoteala grijilor caci are cine s-o faca.Vezi co-autoarea acestui album responsabila cu textele.
Va astept si eu cu impresii, comentarii,idei, propuneri, latraturi, chiote, orice credeti ca suporta hartia, pardon, site-ul.
Va ling pe degetele si va astept sa dati curs la ce am scris mai sus, apoi va invit la o joaca pe cinste.Faceti voi cinste cu ceva bun.
Hau -hau
si labuta eu v-o dau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu